loading...
♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥
Admin بازدید : 78 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

کلوپ هواداران مهران مدیری

♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥


سریال درحاشیه


نویسنده می پذیریم !

برای نویسندگی به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.modirinews.rozblog.com/page/modirinews1


 همچنین شماعزیزان میتوانید چت آنلاین بامدیر این وب و همچنین کاربران داشته باشید و پیام شما هیچوقت در انتظار تایید قرار نمیگیرد ! و همان لحظه در جعبه پیام به نمایش در می آید

سمت راست در قسمت چت باکس (جعبه پیام)


چت باکس


نسخه مترجم انگلیسی این وب هم تهیه شد و عزیزانی که مایل اند می توانند با کلیک بر لینک زیر اخبار را با زبان انگلیسی دنبال کنند.واسه کسانی که سعی دارن مکالمشان خوب شود مفید است
 

نسخه انگلیسی وب: http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=fa&u=http://modirinews.rozblog.com/&prev=search


کلوپ هواداران مهــران مدیری مفتخر است که جدید ترین اخبار را در کمترین عرض زمان در این وب درج میکند و شما عزیزان را از اخبار مورد علاقه خود مطلع میسازد


سریال مرکز حاشیه : 6 فروردین از شبکه سوم سیما


حرف مدیر:

 

نوروزتان پیشاپیش مبارک

 

نوروزتان مبارک


برای تبلیغات سایت یا وبلاگ خود با مدیر در از این طریق ارتباط باشید

http://www.modirinews.rozblog.com/Contact

Admin بازدید : 58 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (3)
مهران مدیری در انتهایی‌ترین بخش یکی از اتوبان‌های شهر تهران و در ساختمانی قلعه‌مانند مشغول تصویربرداری هفتمین قسمت از مجموعه «در حاشیه» است؛ بخش‌هایی که به کوچ حاشیه‌نشین‌ها به اردوگاه مربوط می‌شود.

ایسنا:عوامل دست‌اندرکار سری دوم سریال «در حاشیه» دوشنبه - چهارم آبان‌ ماه - سکانس‌های جدیدی را در لوکیشن اردوگاهی که در یک سوله تعبیه شده است و جایگزین همان بیمارستان «در حاشیه» قبلی است، ضبط کردند؛ سکانس‌هایی که مربوط به اعترافات پزشکان قلابی در مقابل رییس اردوگاه بود.

پشت صحنه درحاشیه

در پشت صحنه این مجموعه همچنین اعلام شد، به دلیل اینکه فضای سریال «در حاشیه» مردانه شده است، اضافه شدن شخصیت‌های خانم‌ به قصه به عنوان ملاقات‌کننده احتمال می‌رود.

زندانیان مجموعه «در حاشیه» بیش از 40 نفر هستند که در نقش‌های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران از میان هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر انتخاب خواهند شد.

لوکشین سریال «در حاشیه 2» که همان لوکیشن قبلی بیمارستان «در حاشیه» است، پس از تغییرات اساسی به یک اردوگاه واقعی تبدیل شده است. این اردوگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه برای فعالیت زندانیان، اتاق رییس اردوگاه، اتاق ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان، تلفنخانه، باشگاه ورزشی، سلول‌های انفرادی، اتاق‌های زندانیان (شامل اتاق‌های چهار نفره، هشت نفره و 16 نفره)، اتاق بازجویی، سالن غذاخوری، بهداری و همچنین حیاط هواخوری اردوگاه است.

پشت صحنه درحاشیه2


پیش از این مجموعه «شوخی کردم» نیز در لوکیشن فعلی «در حاشیه» ساخته شده بود.

ظاهر بازیگران مجموعه «در حاشیه 2» به جهت اینکه موقعیت مکانی تغییر کرده و حاشیه‌نشین‌ها از بیمارستان به اردوگاه کوچ کرده‌اند، با تغییراتی همراه است؛ البته گریم بازیگران همان است و به اقتضای موقعیت و فضای جدید، تغییر در نوع پوشش این کاراترها بیشتر جلب توجه می‌کند.

درحاشیه

***

بر اساس گزارش خبرنگار ایسنا که دوشنبه (چهارم آبان ماه) در پشت صحنه سریال مهران مدیری حاضر شده بود، در لوکیشن «در حاشیه» بازیگرانی همچون سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و نصر‌الله رادش حضور داشتند. این چهار بازیگر که از ابتدا تا انتهای «در حاشیه»، مهران مدیری را یاری خواهند کرد، به عنوان بازیگران اصلی اردوگاه «در حاشیه» ایفای نقش می‌کنند و روز گذشته نیز سکانس‌هایی از این مجموعه با حضور این هنرمندان به سرانجام رسید.

به گزارش ایسنا، سریال «در حاشیه» طبق گفته عوامل این مجموعه قرار است پس از ایام صفر از تلویزیون پخش شود.

***

فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اوایل مهر 94 کلید خورد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمان تعطیل شده را راه اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود و...

داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند...

اسامی بازیگران به‌روز شده مجموعه «در حاشیه» به شرح زیر است:

بازیگران اصلی:

سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصر‌الله رادش، نیما فلاح، رامین ناصر نصیر، علی اوجی

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، احد صادق بیله سوار، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهبد قناعت پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علویجه، بابک کمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سید صالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی.

 

منبع:فرهنگ نیوز

کد خبر:021

Admin بازدید : 118 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری، جرمی کلارکسون ایرانی می‌شود

 

مهران مدیری، جرمی کلارکسون ایرانی می‌شود

 

کارگردان سریال پرحاشیه «در حاشیه» که این روزها سرش با ساخت فصل دوم این سریال گرم است و بازیگرانش را در همان ساختمانی که لوکیشن فصل اول بود، جلوی دوربین می‌برد، باز هم خبرساز شد.

به گزارش جام جم سیما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبر این بار مهران مدیری مربوط به ساخت فیلم یا سریال نیست، او قرار است مجری یک برنامه هیجانی و جدید بشود، برنامه «پدال».

ماشین‌بازهایی که طرفدار برنامه تلویزیونی «تخت گاز» هستند، در جریان‌ هستند که چند وقتی می‌شود خبرهایی از ساخت نسخه ایرانی این برنامه انگلیسی که در سال 2013 پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان شد به گوش می‌رسد.

نسخه‌ای ایرانیزه شده با نام قدیمی «اسب بخار» و جدید «پدال» که کارگردان آن سام کلانتری است و سامان مقدم هم وظیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

جدیدترین خبری که از این برنامه به گوش رسید، خبر مربوط به مجری آن بود، کسی که قرار است حکم جرمی کلارکسون را در این برنامه داشته باشد.

تیم سازنده «پدال» برای این‌که در زمینه اجرا یک برگ برنده داشته باشند به سراغ مهران مدیری رفتند تا جدا از جذابیت‌های بصری برنامه، از اسم‌ و رسم مدیری هم استفاده کنند.

طبق اعلام قبلی بروبچه‌های پدال، قرار بود علی قربان‌زاده مجری این برنامه باشد اما پیش از شروع تولید قربان‌زاده جایش را به مدیری داد.

حالا باید ببینیم در این برنامه که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، مدیری می‌تواند مانند نمونه خارجی خود جرمی کلارکسون، خوش بدرخشد یا این بار حضورش به‌عنوان مجری در یک برنامه خاص موفقیت‌آمیز نخواهد بود؟!

منبع:جام سیما

کدخبر:20


Admin بازدید : 135 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)


«مهران مدیری» با ۲ سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید

«مهران مدیری» با ۲ سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که چندی پیش از شبکه سه پخش شد، به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

وارش نیوز: توزیع سریال «در حاشیه» در شبکه نمایش خانگی از اوایل مهرماه آغاز می شود. این سریال طنز به کارگردانی مهران مدیری چندی پیش از شبکه سه سیما پخش شده است.

سریال در حاشیه مراحل پایانی آماده سازی را در شرکت صوتی و تصویری سروش می گذراند.این در حالی است که مدیری سریال «عطسه» را هم در 10 قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته است.

مجموعه «در حاشیه» ماجرای چند پزشک قلابی را روایت می کرد که با حضور در یک مرکز پزشکی نامعتبر حوادث متعددی را رقم می زدند.در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و ... ایفای نقش کرده اند./فارس

کد خبر:0019

Admin بازدید : 153 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

 

کمک 10 میلیون تومانی «خندوانه» به یک جوان + فیلم

کمک 10 میلیون تومانی «خندوانه» به یک جوان + فیلم

در برنامه خندوانه شب گذشته رامبد جوان از چهار نفر از میهمانان برنامه پرسید اگر 5 میلیون تومان بهت می دادند چه کار می کردی؟ هر کدامشان پاسخی دادند یکی گفت دوربین می خریدم، دیگری گفت به سفرهای زیارتی می رفتم تا این که نوبت به جوانی رسید که شغل آزاد داشت که در پاسخ به این سوال گفت به کسی می دادم که نیازمند است حتی به 50 هزار تومان. بعد «رامبد جوان» گفت: اگر 10 میلیون بهت می دادند چه کار می کردی؟ گفت: به 10 نفر نیازمند کمک می کردم. این بار نوبت رامبد جوان بود که شادی را به اوجش برساند و بعد پاکتی به این جوان داد او که به شدت متعجب شده بود اشک در چشمانش حلقه بست.

دانلود ویدیو

دانلود فیال با 28.17 MG

 

 

 

کد خبر:018

Admin بازدید : 148 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

 

«خندوانه» گُل کاشت

«خندوانه» گُل کاشت

 

رامبد جوان در برنامه «خندوانه» شادی را به اوجش رساند

به هر طریقی می شود انسانی را شاد کرد بعضی ها با خنداندن بعضی با کمک کردن و... رامبد جوان دیشب در برنامه «خندوانه» شادی را به اوجش رساند.

شب گذشته اتفاقی نو در خندوانه رخ داد و پسر جوانی چک 10 میلیون تومانی از این برنامه گرفت.

در برنامه دیشب «خندوانه» پس از رفتن عربلو رامبد خطاب به تماشاچی‌ها گفت‌: الان تعدادی از خود شما به عنوان مهمان روی صندلی خندوانه می‌نشینید. پس از این حرف حدود چهار نفر حاضر شدند و از هرکدامشان پرسیده شد اگر 5 ملیون پول بهت می‌دادند چه کار می‌کردی؟ یکی گفت دوربین می‌خریدم، دیگری می‌خواست به سفرهای زیارتی برود... تا اینکه جوانی با شغل آزاد بیان کرد آن را به کسی می‌دادم که می‌دانم حتی محتاج 50 هزار تومان هست، بعد جوان افزود که اگر 10ملیون بهت می‌دادند چی؟ و وی گفت به 10 تا نیازمند کمک می‌کردم، بعد ناگهان رامبد پاکتی را به آن پسر جوان داد و او که به شدت متعجب شده بود اشک در چشمانش حلقه بست و قرار شد تا با دوربین به سراغ 10 نفری که این کمک به آن‌ها می‌شود بروند.

منبع:جام سیما

کدخبر:017


Admin بازدید : 67 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

 

سریال جدید مهران مدیری مجوز گرفت

فیلم سینمایی «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی و «عطسه» مهران مدیری برای نمایش خانگی مجوز گرفت.

به گزارش فرهنگ نیوز، در جلسه یکم شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم‌های «آسمان محبوب» به تهیه‌کنندگی سیمافیلم و به کارگردانی داریوش مهرجویی، «رخ دیوانه» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «عسطه / قسمت های 2 و3» به تهیه کنندگی مهدی داوری و به کارگردانی مهران مدیری، «نقطه صفر» به تهیه کنندگی سوره و به کارگردانی امیرقاسم راضی، «یه خواب راحت» به تهیه کنندگی مسعود علیپور و به کارگردانی آرش قادری و «سوز گلاویژ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسمن نصرتی موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه 4عنوان فیلم خارجی، 8 عنوان فیلم مستند و یک عنوان فیلم های باز پخش تلویزیونی نیز موافقت به عمل آمد.

منبع:جام سیما

کدخبر:0016

Admin بازدید : 60 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

 

برگ برنده‌ای به نام بازیگر

برگ برنده‌ای به نام بازیگر

کمدی‌های تلویزیونی با توجه به ذائقه مخاطبان انبوه خود همواره مورد توجه مدیران و گروه‌های برنامه‌ساز شبکه‌های مختلف تلویزیونی بوده و در قالب‌های مختلف روانه آنتن شبکه‌ها می‌شوند.

در تلویزیون ایران تولید جُنگ‌های کمدی تلویزیونی از دهه 60 و با کیفیتی نه چندان مطلوب آغاز شده و در اوایل دهه 70 با چهره‌هایی همچون داریوش کاردان، مهران مدیری و... اوج گرفت.

آثار تولید شده در این ایام یا به شکل کمدی‌های روتین 90 قسمتی شبانه بوده یا به شکل مجموعه‌های هفتگی تولید و روانه آنتن می‌شدند.

دسته اول که در دوره‌ای بشدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، خود به دو دسته آیتمی و غیرآیتمی تبدیل می‌شوند. کمدی‌های آیتم‌محور معمولا از داستانی یک خطی بهره می‌گرفتند و به موضوعات مختلفی هم می‌پرداختند.

از موضوع‌های اجتماعی روز گرفته تا مضامین خانوادگی که توسط نویسندگان کار فرم کمیک به خود می‌گرفتند. از نمونه‌های شاخص آن می‌توان به جنگ‌های 77، ببخشید شما، پلاک 1 و... یاد کرد.

دسته دوم آیتم محور نبوده و یک موضوع خاص را دنبال کرده و از چند شخصیت اصلی در کنار شخصیت‌های فرعی مهمان سود می‌جستند. برای مثال باید از کارهایی همچون کمربندها را ببندید، شهر قشنگ، باغچه مینو و... نام برد که در آنها قصه اهمیت بیشتری نسبت به گروه اول داشته و از این لحاظ بر آنها برتری داشته‌اند.

نکته دیگر در این گروه اهمیت بخشیدن و محوریت پیدا کردن یک محل در پیشبرد داستان است. کمدی‌های آیتمی چه به لحاظ قصه و چه از نظر تکنیکی ضعف‌های زیادی داشته‌اند که عنصری به نام بازیگر برای پوشاندن آنها وارد عمل شده و تا حدود زیادی هم در این راه موفق عمل کرده است.

بازیگرانی همچون مهران مدیری، مهران غفوریان، رامین ناصر نصیر و... که با تکیه بر استعداد خود این خلأها را تا اندازه زیادی پر کرده و در جلب نظر مساعد مخاطبان در رابطه با کمدی‌های یاد شده موفق نشان داده‌اند.

 

مهران مدیری

اوایل دهه 70 جمعی از دانشجویان مستعد بازیگری پایه‌های تولید کمدی‌های آیتمی را با جنگ‌های نوروز 72 و پرواز 57 گذاشتند که از میان آنها مهران مدیری شاخص‌ترینشان به حساب می‌آمد. یک کمدین ذاتی که در قالب نقش‌های مختلف رفته و مخاطبان خود را با جنس دیگری از کمدی
آشنا کرد.

او در بخش مربوط به مسابقه هفته که آن سال‌ها با اجرای درخشان منوچهر نوذری بسیار هم پربیننده بود، چنان درخشان ظاهر شد که هنوز پس از گذشت سال‌ها برای مخاطب امروزی نیز جذابیت خود را از دست نداده است.

مدیری در ساعت خوش به مغز متفکر گروه تبدیل شده و در کنار چهره‌هایی همچون نادر سلیمانی، سعید آقاخانی، نصرالله رادش، داوود اسدی و...، این برنامه جذاب را به پدیده سال تبدیل کرد.

مدیری پس از حاشیه‌های به وجود آمده برای ساعت خوش و تعطیلی آن به سراغ کارگردانی هنری در کنار بازیگری رفته و جنگ‌های پربیننده‌ای را روانه آنتن کرد و به محبوبیتی خیره‌کننده رسید.

شخصیت رامین در 77 با آن نگاه‌های خیره و مستاصل به دوربین بسیار به مذاق مخاطبان خوش آمده و تکیه‌کلام‌های او را وارد زبان کوچه و بازار کرد.

در سال‌های بعد مدیری همچنان خود را در اوج نگه داشته و محبوبیت‌اش را با مجموعه‌هایی همچون پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره و... به اوج رساند و خود را به یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در این حوزه تبدیل کرد.

منبع:جام سیما

برگ برنده‌ای به نام بازیگر

Admin بازدید : 58 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

آخرین خبرها از «حاشیه» مهران مدیری

 

آخرین خبرها از «حاشیه» مهران مدیری

 

 

وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد.

نصرالله رادش که در سری اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشت، از آغاز ساخت سری جدید این مجموعه از اوایل مرداد ماه خبر داد.

این بازیگر گفت: پیش از این قرار بود در «محله گل و بلبل» ایفای نقش داشته باشم، اما میسر نشد و قرار شد از ابتدای مرداد ماه ضبط مجموعه «در حاشیه» آغاز شود.

او همچنین گفت: تاکنون بیش از هفت قسمت مجموعه «در حاشیه» نگارش شده است.

وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد. چگونه با زندان‌بان‌ها شوخی کنیم. احتمالا روابط زندانی‌ها و یا فرارشان می‌تواند بامزه باشد؛ البته در زندان‌ها یکسری زورگوهای زندانی هم هستند که می‌توانند سوژه شوند.

این بازیگر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی نیز اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی اگر درست مورد استفاده قرار بگیرند صد درصد خوب خواهند بود؛ به عنوان مثال زمانی که بهنام صفوی قرار شد عمل جراحی داشته باشد، کجا بهتر از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به این زیبایی برای او طلب خیر کند و یا کجا توصیه می‌شود که آب را هدر ندهیم و کم مصرف کنیم،‌ در همین شبکه‌های اجتماعی.

رادش همچنین تأکید کرد: حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی بسیار خوب است به شرط اینکه هنجارشکنی نکنیم. وقتی کسی برای تلویزیون یا سینما کار می‌کند به هر حال یکسری قوانین و هنجارها را پذیرفته است. اگر غیر از این باشد باید خداحافظی کند. کسی که در تلویزیون دیده می‌شود فکر می‌کنم بهتر است در فضایی که نزدیک به فضای تلویزیون است دیده شود.(ایسنا)

 

کلوپ هواداران مهران مدیری

 

کد خبر:0014

 

 
Admin بازدید : 56 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دندون طلا 12 مرداد می‌آید

 

دندون طلا 12 مرداد می‌آید

 

داوود میرباقری، فیلمنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما که مینی سریال «دندون طلا» با نویسندگی و کارگردانی او از 12 مرداد در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، ساخت مجموعه «سلمان فارسی» برای تلویزیون را آرزوی خود دانست.

به گزارش جام‌جم، نشست رسانه‌ای و مراسم رونمایی از مجموعه «دندون طلا»، شامگاه سه‌شنبه با حضور برخی از عوامل اصلی این اثر شبکه نمایش خانگی و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در خانه همایش برگزار شد.

ابتدا و در نشست خبری این مجموعه، داوود میرباقری (نویسنده و کارگردان)، مهران برومند (تهیه‌کننده)، مهدی فخیم‌زاده، ستاره اسکندری، حمیدرضا آذرنگ و حامد بهداد، بازیگران نقش‌های اصلی، درباره مینی‌سریال «دندون طلا» صحبت کردند و به پرسش‌های مختلف خبرنگاران در این خصوص پاسخ دادند.

داوود میرباقری، دلیل اقتباس تصویری «دندون طلا» را، موفقیت نمایشی به همین نام و به کارگردانی خودش در دهه هفتاد دانست و گفت: نمایش «دندون طلا» سال 78 در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد؛ اقبالی که باعث شد این نمایش، قریب به چهار ماه و تعداد 120 اجرا، روی صحنه باشد. اما در شرایطی که خیلی‌ها مشتاق دیدن این نمایش بودند، مجبور شدیم اجرا را به پایان برسانیم.

به همین دلیل، بسیاری از علاقه‌مندان، موفق به دیدن این نمایش نشدند. طی این سال‌ها هم همیشه از طرف مردم با این تقاضا روبه‌رو بودم که کار را دوباره روی صحنه ببرم و یا آن را به صورت تصویری ثبت کنم که درنهایت تصمیم گرفتم که آن را به صورت یک مینی‌سریال برای شبکه نمایش خانگی بسازم تا تماشاگران بیشتری آن را ببینند.

این کارگردان درخصوص همکاری دوباره با مهدی فخیم‌زاده پس از «مختارنامه» هم توضیح داد: تجربه همکاری با آقای فخیم‌زاده در «مختارنامه» به قدری لذتبخش بود که تصمیم گرفتم از این به بعد در کارهایم اگر نقشی مناسب ایشان بود، در خدمت آقای فخیم‌زاده باشم. ضمن این‌که از همکاری با بازیگران دیگری همچون حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ و ستاره اسکندری هم خوشحالم، بخصوص خانم اسکندری که نقش بسیار سختی را در این کار بازی کرد.

میرباقری، در بخش دیگری از سخنانش، آرزوی خود را کارگردانی مجموعه «سلمان فارسی» برای تلویزیون دانست و گفت: پروژه سلمان فارسی در این سال‌ها برای خودم تبدیل به یک باور شده است و منتظرم تا شرایط مالی برای ساخت این مجموعه فراهم شود. در صورت برطرف شدن مشکلات، به سرعت ساخت «سلمان فارسی» را شروع می‌کنم.

این فیلمساز که پیشتر هم مجموعه «شاهگوش» را برای شبکه نمایش خانگی ساخته بود، به ظرفیت‌های بالای جذب مخاطب در این شبکه اشاره کرد و افزود: در صورتی که از شبکه نمایش خانگی بدرستی بهره‌برداری شود، می‌تواند عرصه بسیار تاثیرگذاری باشد. به همه دوستان سینماگرم توصیه می‌کنم تا نگاهشان را به این شبکه عمیق‌تر کنند و این فرصت نمایشی را جدی بگیرند.

کارگردان فیلم‌های «آدم برفی» و «ساحره» ادامه داد: امیدوارم در ادامه بتوان کارهای سنگین و تاریخی را هم در شبکه نمایش خانگی ساخت، اما الان بخش خصوصی توان ساخت چنین آثاری را ندارد.

مهدی فخیم‌زاده، بازیگر نقش اصلی «دندون طلا» هم در این نشست گفت: شبکه نمایش خانگی، امتیازاتی نسبت به سینما و تلویزیون دارد. معضل اساسی سینمای ما، عدم روشن بودن این نکته است که چه چیزی باید ساخت و چه کسی باید درباره آن نظر بدهد؟ یکی از مشکلات دیگر، بحث تولید و نمایش است، مثل همین مشکلی که برای «رستاخیز» و آقای احمدرضا درویش پیش آمده است. اما شبکه نمایش خانگی اگرچه آغاز بدی در ایران داشت و سریال‌های نصفه نیمه‌ای، ساخته شد و برخی به قول‌هایی که به مردم دادند، عمل نکردند، با «شاهگوش» ـ ساخته داوود میرباقری ـ مناسب عمل کرد و امیدوارم با «دندون طلا» این فضای مناسب ادامه داشته باشد.

ستاره اسکندری هم در این نشست گفت: من جزو خوش‌شانس‌ترین بازیگران هستم، چون هم در نمایش دندون طلا، نقش نیره را بازی کردم و هم در مینی‌سریالی اقتباسی از آن، ایفاگر این نقش هستم. بنابراین مدیون انتخاب آقای میرباقری هستم، چون 15 سال از اجرای نمایش گذشته است و فکر نمی‌کردم آقای میرباقری پس از این همه مدت، باز هم از من در این نقش استفاده کند، ولی خوشبختانه به من اعتماد کردند. من هم سعی کردم کاستی‌های آن سال‌های خودم را در این اثر جدید جبران کنم.

حامد بهداد نیز «دندون طلا» را تجربه خوبی برای خود دانست و گفت: این کار سوگی است بر نمایش تخت حوضی ایران که متاسفانه در سال‌های اخیر فراموش شد. اما کارهایی مثل دندون طلا باعث می‌شود، چیزهای اصیلی مثل نمایش‌های سیاه‌بازی و تخت حوضی، دوباره احیا شود.

بازیگر فیلم‌های «جرم» و «آرایش غلیظ» ادامه داد: همکاری با آقای میرباقری باعث افتخار من است و با وجود فشردگی فیلمبرداری، خسته نشدیم. بنابراین هیچ پیش‌بینی جز موفقیت برای این کار نمی‌بینم. لازم می‌دانم این اجرا را به امیریل ارجمند ـ که در نمایش اصلی، نقشی که من در این مجموعه برعهده دارم را بازی می‌کرد ـ و خانواده محترم ایشان تقدیم کنم.

حمیدرضا آذرنگ هم به سابقه آشنایی و همکاری‌های قبلی‌اش در آثاری چون شاهگوش و یلدا با میرباقری اشاره کرد و گفت: تاکنون برای بازی در هیچ کار تصویری، تا این میزان وحشت نداشتم. چون هم اجرای صحنه‌ای این اثر را ندیده بودم و هم قرار بود یک شخصیت را در جوانی و پیری بازی کنم. اما دشوارترین بخش بازی‌ام، قسمت‌های سیاه‌بازی‌اش بود.

مهران برومند، تهیه‌کننده «دندون طلا» هم به صداقت و همدلی گروه اشاره کرد و گفت: آقای میرباقری منبع الهام و عشق همه ما موقع کار بود و ما تحت مدیریت ایشان، وظیفه تهیه سریال را برعهده گرفتیم.

مینی‌سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در 9 قسمت تولید شده و از 12 مرداد در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

علی رستگار - فرهنگ‌وهنر

کلوپ هواداران مهران مدیری

 

کد خبر: 0013

Admin بازدید : 84 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری آخرین بخش «من ناصر حجازی هستم» را روایت کرد

مهران مدیری آخرین بخش «من ناصر حجازی هستم» را روایت کرد

 

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیگر و کارگردان کشورمان با حضور در استودیوی رضا یزدانی، بخش پایانی «من ناصر حجازی هستم ... » با نام «پرواز عقاب» که مربوط به دوران بیماری و درگذشت ناصرحجازی بود را روایت کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مهران مدیری با سابقه بازی در مجموعه هایی چون ساعت خوش، مرد هزار چهره، قهوه تلخ، قلب یخی، در حاشیه و ... و فیلم‌هایی از جمله پل چوبی، همیشه پای یک زن در میان است و  ... بخش پایانی «من ناصر حجازی هستم... » را به صورت افتخاری روایت کرد.



مهران مدیری آخرین بخش «من ناصر حجازی هستم» را روایت کرد

مدیری در آخرین روزهای زندگی ناصر حجازی در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خدمات بهترین دروازه بان قرن آسیا برگزار گردید، حاضر شده بود.

با حضور مهران مدیری، روایت «من ناصر حجازی هستم ...» نیز پایان یافت تا مستند همچون گذشته دیگر مراحل فنی خود را پشت سر بگذارد. تدوین فیلم در مراحل پایانی است که به موازات آن صداگذاری، اصلاح رنگ، ساخت موسیقی متن و ... نیز پیش رفته است. بزودی اکران خصوصی فیلم با حضور چهره‌های مطرح عرصه‌های هنر، ورزش و ... برگزار خواهد شد.

مهران مدیری آخرین بخش «من ناصر حجازی هستم» را روایت کرد


«من ناصر حجازی هستم ...» در ۵ فصل و به ترتیب حضور در فیلم با صدای بهرام رادان، شهاب حسینی، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان روایت شده است که رضا یزدانی نیز تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

 

کد خبـــر:0012

Admin بازدید : 98 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری به زودی در بازداشتگاه

 

مهران مدیری به زودی در بازداشتگاه

 

کارگردان سریال " در حاشیه " این بار زندان و زندانی را دستمایه مجموعه جدیدش قرار داده و ماجراهای این محیط را برای طنز اجتماعی خود انتخاب کرده است . داستان فصل دوم سریال مهران مدیری در " بازداشتگاه " می گذرد .

گروه نویسندگی این مجموعه به سرپرستی مهدی ژوله این روزها در حال نگارش سری جدید هستند و سعی می کنند به دور از حاشیه هایی باشندکه قبل از این گرفتار آن بودند .

سری اول سریال در حاشیه مهران مدیری با دستمایه طنز ،اشتباهات پزشکی فروردین امسال از شبکه 3 به روی آنتن رفت اما اعتراضاتی را در جامعه پزشکی به همراه داشت .

گروه نویسندگی سری دوم سریال مهران مدیری با درک این حساسیت ها با احتیاط قلم به دست گرفته اند تا مبادا با اعتراض های قشر و صنفی روبرو شوند و طنزشان به طور جدی به کسی بربخورد .

اکنون دکور داستانی با محور زندان در دست ساخت است ، داستانی که قرار است با همان مجموعه بازیگران از شبکه سه سیما به روی آنتن برود .

سری دوم مجموعه طنز مهران مدیری هنوز ساخته نشده است اما مراحل پیش تولید این مجموعه تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و فصل دوم به زودی کلید می خورد .

مهران مدیری در کارنامه اش نقش آفرینی در تئاتر ، سینما و تلویزیون را دارد و به ویژه در تلویزیون توانسته با کارگردانی و بازیگری مشترک در طنزهای تلویزیونی "نوروز 72" ، " ساعت خوش " ، "شب‌های برره" ، "پرواز 57" ، "پلاک 14" ، "پاورچین" "پاورچین" ، "نقطه‌چین" طنزآفرینی کند و با خلق یک اجتماع خیالی با مناسبات، سنن ، فرهنگ و زبان خاص در"شب‌های برره" استعداد های هنری خود را به نمایش بگذارد/ منبع: جام سیما

کد خبر : 010


Admin بازدید : 104 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

کاور قسمت اول سریال دندون طلا + خلاصه داستان

 

سریال دندون طلا

 

 

سریال دندون طلا

پخش : شبکه نمایش خانگی

کارگردان : داوود میرباقری

ژانر : اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۳-۱۳۹۴

محصول : ایران

بازیگران : مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی، علی فتحعلی، باران کوثری و …

خلاصه داستان : نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه که پاتوق عده‌ای از لات و لوت‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزلی (ملقب به «دندون طلا») به نیر پناه می‌دهد و …

لینک دانلود کامل سریال بزودی

منبع : پلان ها

 

کد خبر : 0009


Admin بازدید : 61 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری با رامبد جوان همسایه می‌شوند

مهران مدیری با رامبد جوان همسایه می‌شوند

خبرهای جواد رضویان از «در حاشیه»

  سرویس: فرهنگي و هنري - تلويزيون و راديو
جواد رضویان توضیحاتی را درباره‌ی روند ساخت سری جدید مجموعه طنز «در حاشیه» ارائه داد و گفت: این سریال در حال نگارش است و تاکنون پنج قسمت از آن آماده‌ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بازیگر «در حاشیه» همچنین از ساخت دکورهای جدید برای این مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر عوامل، مشغول طراحی دکور جدید برای «در حاشیه» جدید هستند و بعد از ماه رمضان کار ساخت آن را آغاز می‌کنند.

وی که در برنامه «خندوانه» حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش رامبد جوان این مطالب را عنوان کرد و گفت: دکور جدید «در حاشیه» قرار است در یکی از سوله‌های کناری برنامه «خندوانه» ساخته شود.

 

کد خبر : 0008


Admin بازدید : 42 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

 

پذیرش نویسنده

 

با عرض سلام و خسته نباشید گروه کلوپ هواداران مهران مدیری مفتخر استت که با کادری مجرب توانسته خواسته های شما را برآورده سازد

ما حاضریم نویسندگان بیشتر برای این سایت در زمینه های مختلف جذب کنیم و علاقه مندان میتوانند با پر کردن فرم زیر نویسنده این سایت شوند

عزیزان علاقه مند برای نویسنده شدن به لینک زیر مراجعه کنید و پس از بررسی در عرض 6 ساعت بر وبسایت اشراف کامل خواهید داشت و جزو نویسندگان خواهید شد

www.modirinews.rozblog.com/page/modirinews1

 

کد خبر:0007

 

Admin بازدید : 47 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

  برد تاریخی والیبال مقابل آمریکا


بازیکنان تیم والیبال ایران با ارایه یک نمایش تحسین برانگیز با حمایت هواداران پرشور آمریکا را در سه دست متوالی شکست دادند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین دیدارش در لیگ جهانی از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف آمریکا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتایج (25 بر 19)، (29 بر 27) و (25 بر 20) مقابل آمریکا به برتری رسیدند تا سه امتیاز حساس کسب کنند.
منبع : ورزش 3
 
 
♥♥کلوپ هواداران مهران مدیری این پیروزی تاریخی را بر عموم مردم تبریک میگوید♥♥

 

کد خبـــر: 0005

Admin بازدید : 152 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (1)

 

تاریخ توزیع سریال عطسه مهران مدیری

تاریخ توزیع قسمت اول سریال عطسه

تاریخ توزیع قسمت اول سریال "عطسه" :1 الی 3 تیر ماه 94 در شبکه نمایش خانگی (هنر اول)

توجه:امکان تاخیر در توزیع وجود دارد.


   با تشکر از وبلاک هواداران سریال درحاشیه

منبع:وبلاگ هواداران سریال در حاشیه

 

کد خبـــر : 0004

 


Admin بازدید : 41 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
 
 
 سحر زکریا: سری دوم «درحاشیه» هیچ بازیگر زنی ندارد

بازیگر سریال"درحاشیه" گفت: سری دوم "درحاشیه" هیچ بازیگر زنی ندارد و داستان به شکلی پیش می‌رود که در سری سوم بازی بازیگران زن دوباره شروع می‌شود.

سحر زکریا بازیگر سریال "درحاشیه" با اشاره به حضورش در این مجموعه تلویزیونی و ساخت فاز دوم آن گفت: در سری دوم "درحاشیه" خانم‌ها بازی ندارند و داستان به شکلی پیش می‌رود که در اپیزود سوم دوباره بازی ما شروع می شود.


بازیگر سریال "میلیاردر" درباره فعالیت خود درتئاترافزود: چند کار تئاتر به من پیشنهاد شد که به دلیل حضور در سریال"درحاشیه"نتوانستم آنها بپذیرم و حالا هم بعد از کار "مهران مدیری"در فیلم سینمایی "کامران قدکچیان"بازی می‌کنم و به دلیل طولانی بودن تصویربرداری کارها و بودن لوکیشن این کار جدید در شیراز،دیگر وقتی برای حضور در تئاتر برایم نمی‌ماند.


منبع : جام سیـــما

 

کد خبر : 0003

 

Admin بازدید : 44 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

از زندان تا خانه سالمندان

زندان در انتظار پزشکان قلابی «در حاشیه»

فصل دوم و سوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. داستان فصل دوم این سریال که در 30 قسمت نوشته می‌شود درباره بازداشت و زندانی شدن پزشکان قلابی است که بعد از مدتی از زندان آزاد می‌شوند. اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌اندیش می‌زنند.

به گفته مدیر شبکه سه، بازیگران سری دوم در حاشیه انتخاب شده‌اند و پیش تولید آغاز شده اما ساخت دکور بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فیلمنامه شروع خواهد شد. بیشتر قصه سری دوم در زندان رخ خواهد داد. در حاشیه بعد از سریال زشت و زشت‌تر و اواخر تابستان در 30 قسمت از شبکه سه پخش خواهد شد. در فصل سوم در حاشیه که برای پخش زمستانی تولید می‌شود، پزشکان قلابی به میانسالی می‌رسند اما باز هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

 

 

کد خبر:0002


مدیری نیوز کد خبــــــر : 0002

Admin بازدید : 52 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

 

نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد
مهران مدیری؛ محبوبترین کارگردان سریالهای طنز تلویزیونی
نتایج یک نظرسنجی تازه که توسط جام جم آنلاین صورت گرفته است، نشان می دهد بیشتر مردم، «مهران مدیری» را بهترین کارگردان تلویزیون در حوزه سریالهای طنز می دانند.

 این نظرسنجی از روز شنبه تا جمعه هفته جاری در سایت جام جم آنلاین برگزار شد و در                                          مجموع،  نزدیک به 10 هزار نفر در آن شرکت کردند.

بیش از 63 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی «مهران مدیری»، 18 درصد «رضا عطاران»، 8 درصد «سیروس مقدم»، 5 درصد «سعید آقاخانی» و نزدیک 5 درصد نیز «سروش صحت» را                                  به عنوان بهترین کارگردان سریالهای طنز انتخاب کردند.

                             متن کامل سوال این نظرسنجی و نتایج آن چنین است: 

به نظر شما، بهترین کارگردان تلویزیون در حوزه سریال‌های طنز کدام هنرمند است؟ (تنظیم شده به ترتیب حروف الفبا)

نتایج نظرسنجی:

4. مهران مدیری

63.57%

3. رضا عطاران

18.51%

5. سیروس مقدم

7.94%

1. سعید آقاخانی

5.17%

2. سروش صحت

4.82%

 

مجموع کل آرا:  9439

 

 کد خبر:1

                                                         کد خبر اختصاصی مدیری نیوز:0001

 

 
Admin بازدید : 53 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
عارف لرستانی اعلام کرد:
 
کار جدید مهران مدیری وارد پیش تولید شد
عارف لرستانی با حضور در برنامه «گلخانه» اعلام کرد مهران مدیری به تازگی کار تازه خود را وارد مرحله پیش تولید کرده است و همزمان پیش تولید فصل ۲ «در حاشیه» را نیز جلو می‌برد.
عارف لرستانی بازیگر تلویزیون روز گذشته شنبه ۱۲ اردیبهشت در برنامه «گلخانه» شبکه سه حاضر شد و به گفتگو با مسعود روشن پژوه و شاهین جمشیدی پرداخت.

وی در بخشی از این گفتگو درباره پدرش سخن گفت و در حالی که بیان می‌کرد نمی‌داند او اکنون برنامه را می‌بیند یا خیر به توصیفش پرداخت. او تأکید می‌کرد آدم خودشیفته‌ای نیست و هیچوقت زمانی که قرار است به برنامه‌ای در تلویزیون برود، برای همه پیامک نمی‌فرستد که مرا ببینید!

پس از پخش یک میان برنامه، جمشیدی از تماس پدر لرستانی در این فاصله با وی خبر داد و اعلام کرد قرار شده گفتگوی تلفنی نیز با او داشته باشند.

سپس لرستانی درباره مهران مدیری گفت: در کار تازه مدیری با او همکاری خواهم کرد. این کار ربطی به «در حاشیه» ندارد و در مرحله پیش تولید قرار دارد. البته پیش تولید فصل ۲ «در حاشیه» نیز آغاز شده است.

در ادامه جمشیدی از پرسش درباره کار جدید مهران مدیری پرهیز و اعلام کرد گویا قرار نیست فعلا این کار رسانه‌ای شود. لرستانی نیز این موضوع را تأیید کرد و درباره آخرین تجربه همکاری‌اش با مدیری گفت: دست دکترها درد نکند. به خاطر صبرشان، به خاطر اینکه اصلا نگفتند می‌خواهند تحصن کنند.

وی همچنین مدیری را کارگردانی توصیف کرد که همیشه چیز نویی برای گفتن دارد.

این نخستین بار بود که خبر کار تازه‌ای از مدیری در رسانه مطرح می‌شد و مشخص نیست او پس از وادار شدن به ناتمام گذاشتن و فصل بندی «در حاشیه» سراغ تولید چه کار دیگری رفته است. (خبرگزاری مهر)

 
 
 
Admin بازدید : 56 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

جا‌به‌جایی در بازیگران سریال «پایتخت4»

سارا و نیکا به پایتخت برگشتند

 

سارا و نیکا که مقیم کشور سوئد هستند، شب گذشته از این کشور به تهران سفر کردند تا گروه «پایتخت4» را در ادامه ساخت این سریال همراهی کنند.
شب گذشته سارا و نیکا به جمع بازیگران پایتخت 4 اضافه شدند. این در حالی بود که چند تن از عوامل و گروه تصویربرداری برای ضبط صحنه ورود سارا و نیکا به استقبال آنها آمده بودند.

گروه تولید این سریال که پیشتر از این در گفت‌وگو با رسانه‌های بسیاری اعلام کرده بودند که این دو قلو به دلیل پرداختن به درس و از این قبیل موارد نمی‌توانند در سری چهارم پایتخت حضور پیدا کنند، به یکباره تصمیم بر این گرفتند که از سارا و نیکا در این سریال استفاده کنند.

گروه سازنده پایتخت قبل از این اعلام کرده بودند از یک دو قلوی مازنی برای حضور در این سریال استفاده می‌کنند.

سریال «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری برای پخش در ماه رمضان در حال تولید است و گروه هم اکنون در شیرگاه مازندران مشغول تصویربرداری هستند. (فارس)

Admin بازدید : 46 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
«شمعدونی» امشب پخش نمی‌شود !
«شمعدونی» امشب پخش نمی‌شود
به مناسبت وفات حضرت زینب (س)، امشب سریال شمعدونی پخش نمی شود و تله فیلم «چند متر آن طرف تر» ساعت 20 و 30 دقیقه جایگزین آن می شود .

به گزارش جام‌جم سیما، فیلم‌های تلویزیونی "چند متر آن طرف تر" و "مرد و جاده "امشب و فردا بعد از ظهر روی آنتن شبکه سه می‌رود.

فیلم تلویزیونی "چند متر آن طرف تر" به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی محصول سال 1386 سیما فیلم است که یکشنبه 13 اردیبهشت ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم تلویزیونی فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، نفیسه روشن، لیلا بلوکات و امیر اَتشانی به ایفای نقش پرداخته اند.
این تله فیلم داستان پدری سالخورده ای است که به بیماری آلزایمر مبتلا شده و در بستر مرگ افتاده است. او دارای 6 فرزند است که در آخرین شب حیاتش، دور هم جمع می‌شوند تا در مورد ارثیه پدری به توافق برسند و ...

فیلم تلویزیونی "مرد و جاده " به کارگردانی کامران قدکچیان، و تهیه کنندگی علی ژکان محصول گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم است که دوشنبه 14اردیبهشت ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

این فیلم داستان یک معلم و شاگرد قدیمی است که بعد از سال ها با یکدیگر در مسیری مشترک همراه می شوند. برخورد نامناسب و مشکلاتی که معلم در جوانی داشته است باعث بروز مشکلاتی در تربیت این شاگرد شده است. در طول راه بر مبنای همین مسئله اتفاقات زیادی برای آن ها پیش می آید که...

در این تله فیلم بازیگرانی چون محمد مطیع ، اسماعیل شنگله ، سیروس اسنقی و کتانه افشار نژاد بازی می کنند. (جام‌جم سیما)

Admin بازدید : 56 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

سیدجواد رضویان بازیگر مجموعه طنز درحاشیه از تخریب دکور بیمارستان درحاشیه خبر داد.
سید جواد رضویان با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:
به نام حضرت حق؛
بیمارستان حاشیه در حال تخریب است فقط دلمان به این خوش است که در فصل بعدی بتوانیم کنار شما نازنینان باشیم.
یه خداقوت اساسی خدمت برادران مفاخری، اقا رضا: طراح دکور و اقا مرتضی: سازنده دکور و بقیهء همکارانشون که بی نهایت برای این دکور زحمت کشیدند، به زودی شاهد هنرنمائی برادران مفاخری در فصل جدید خواهیم بود.
این رفیق عزیزم هم محمود اقای خرسند صدابردار در حاشیه هستند.
خدا به هممون قوت بده تا بتونیم گوشه ای از لطف و عنایت شما عزیزان رو جبران کنیم.
دعامون کنید.
بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری پس از انتقادهای جامعه پزشکی در پایان قسمت ۲۷ متوقف شد.
طبق اخبار منتشر شده قرار است فصل دوم این مجموعه در ماه مبارک رمضان و در لوکیشن زندان فیلمبرداری شود. (ستاره‌ها)
Admin بازدید : 55 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

مژده لواسانی مجری صدا و سیما در اینستاگرام خاطره دیدارش با مهران مدیری را بیان کرد.

مژده لواسانی مجری صدا و سیما در اینستاگرام خاطره دیدارش با مهران مدیری را بیان کرد.

 

او نوشت:

امروز بیمارستان «حاشیه»!
پی نوشت: وقتی نه ساله بودم توی سریال پلاک چهارده نقش خواهرزاده ی آقای مدیری رو بازی می‌کردم، مهراب قاسمخانی از نویسنده های خوب پلاک چهارده بود و اسم "پریا" رو از روی اسم برادرزاده ی نازنینش برام انتخاب کرده بود...امروز پس از سالها با آقای مدیری خاطره ی سالهای دور رو تازه کردیم...به قول آقای مدیری، من بزرگ شدم و ایشون اما تکون نخوردند!
امروز بیمارستان «حاشیه»!

پی نوشت دو: از تعبیر آقای شهیدی فرد در اختتامیه ی جشنواره ی فیلم فجر استفاده میکنم که: مهران مدیری دردانه ی طنزِ تلویزیونِ ماست...و ایکاش برخی پزشکان عزیز با سعه ی صدر بیشتری با در حاشیه مواجه میشدند. (جام‌جم سیما)
Admin بازدید : 56 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

وکلا هم معترض «در حاشیه» شدند!

 

وکلا هم معترض «در حاشیه» شدند!

رئیس کانون وکلای دادگستری: این سریال با لودگی و ایجاد اتهام، هجمه‌ای گسترده را به حرفه وکالت وارد کرده است- رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در نامه ای به رییس سازمان صدا وسیما، نسبت به پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» انتقاد کرد.

در نامه علی نجفی توانا به محمد سرافراز آمده است: ریاست سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، اصل یکصد و هفتاد وپنجم قانون اساسی مقرر می دارد «در صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین گردد».

«براساس این اصل قانون اساسی، ملاک و معیار برنامه های صدا وسیما باید مصالح کشور و موازین اسلامی باشد و هتک حرمت شریف ترین اقشار جامعه که وظیفه تأمین امنیت قضایی جامعه را به عهده دارد بر خلاف موازین اسلامی و مصالح کشور است.»

پخش برخی از سریال ها و برنامه ها به ویژه برنامه طنز «در حاشیه» در شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی با لودگی و ایجاد اتهام، خواسته یا ناخواسته هجمه فرهنگی گسترده ای را به حرفه مقدس وکالت وارد کرده است و این قشر فرهیخته را که در نهادینه کردن قانون گرایی و عدالت گستری و تأمین امنیت قضایی نقش عمده ای به عهده دارد را مورد تمسخر و تحقیر قرار داده است.

او در بخش دیگری از این نامه آورده است: با توجه به اینکه قوام هر جامعه ای به تأمین امنیت قضایی و گسترش فرهنگ قانون گرایی وابسته است، وکلای دادگستری کشور با عنایت به برنامه های اعلامی شما و اصولاً طبیعت وظایف قانونی آن نهاد، انتظار دارد برای جبران لطمه ای که با پخش اینگونه برنامه هابه حیثیت حرفه ای و صنفی و توسعه فرهنگ قانون گرایی کشوروارد شده است؛ و در راستای تأمین مصالح عمومی و گسترش فرهنگ قانون گرایی ضمن جلوگیری از ادامه هتک حرمت وحیثیت جامعه وکالت، به نحو شایسته ای برای معرفی این حرفه مقدس از طریق رسانه ملی اقدام و از تداوم القاء شبهه نسبت به این قشر خدوم در مسیر اجرای عدالت جلوگیری به عمل آید.

«کانون وکلای دادگستری آمادگی خویش را برای همفکری و همکاری در جهت تأمین برنامه های مناسب اعلام می دارد و طبیعتاً حق برخورد رسانه ای و قانونی با تکرار این گونه اهانت ها را برای خود محفوظ می دارد.»

Admin بازدید : 294 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 

نظرسنجی 

در این نظرسنجی از مخاطبان خواسته شده تا بهترین مجموعه تلویزیونی نوروز94را انتخاب کنند و تا کنون سریال در حاشیه(مهران مدیری)که 2قسمت بیشتر از آن پخش نشده بیشترین رای را آورده و 55% رای آورده است...پس از در حاشیه،کلاه قرمزی با 22% اختلاف بیشترین رای را آورده است و پس از آن هم سریال فوق سری(مهدی فخیم زاده) که ژانری پلیسی دارد.این نظرسنجی تا پایان نوروز فعال می باشد و از شما هم می خواهیم که به سایت بانی فیلم مراجعه نموده و به سریال در حاشیه رای دهید...

http://www.banifilm.ir

از سایت یا وبلاگ های هواداری درخواست می شود اطلاع رسانی نمایند

منبع : هواداران سریال در حاشیه با تشکر از کارو اسدی

 

Admin بازدید : 123 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

 

یک بازیگر زن، پدیده پخش نخستین قسمت سریال تازه مهران مدیری/ شبنم فرشادجو را در "کافه سینما" بیشتر بشناسید+ تصویر 

کافه سینما- بالاخره و پس از حواشی بسیار، نخستین قسمت سریال تلویزیونی مهران مدیری، در ساعات گذشته پخش شد. اما آن چه بیش از هر چیز به چشم آمد، انتخاب خوب مدیری برای نقش خواهر شخصیت اصلی مجموعه بود. به گزارش سرویس تلویزیون ایران کافه سینما، شبنم فرشادجو، بازیگری که حالا با بازی در نقش هاله، توجه بسیاری را به خود جلب کرد، در تئاتر کشور نام معتبر و شناخته شده‌ای است. فرشادجو، متولد ۱۳۵۶ فارغ‌التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛1374 ـ کارشناسی نمایش با ‏گرایش بازیگری؛ 1380 ـ و کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و ‏معماری تهران در سال 1383 است.

 

او در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران درباره حضور در مجموعه "در حاشیه" به کارگردانی مهران مدیری چنین گفته است: من در این سریال نقش خواهر سیامک انصاری را ایفا می‌کنم که خانه داری افتضاحی دارد و همین مسئله و همکار بودن با برادرش سبب خلق موقعیت‌های طنزی در سریال می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ بازگشت مهران مدیری به تلویزیون پس از 6 سال اتفاق خجسته‌ای است و امیدوارم به مناسبت عید نوروز و پخش سریال "در حاشیه" آشتی بین آن‌ها و قاب جادویی صورت بگیرد.

این بازیگر در پایان خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم سال 94 سالی بدون دغدغه‌ی اقتصادی و سرشار از سلامتی برای ایرانیان عزیز باشد، ما از 6 فروردین مهمان خانه‌هایشان هستیم و امیدوارم ما را بپذیرند.

کارنامه کاری فرشادجو بر اساس اطلاعات ارائه‌شده از سوی سایت ایران نئاتر از این قرار است:

ادامه مطلب...

Admin بازدید : 94 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

 

به بهانه پخش مجموعه تازه مهران مدیری: بازیگرانی که معرفی کرد، حالا چه جایگاهی دارند؟/ از "ساعت خوش"، تا انتهای دهه ۱۳۷۰ و بالاخره سال‌های اخیر

به بهانه پخش مجموعه تازه مهران مدیری: بازیگرانی که معرفی کرد، حالا چه جایگاهی دارند؟/ از "ساعت خوش"، تا انتهای دهه ۱۳۷۰ و بالاخره سال‌های اخیر

کافه سینما: رابطه استاد و شاگردی دو حالت دارد؛ گاهی شاگرد استاد را پشت‌سر می‌گذارد و گاه استاد هم به نوبه خود و همپا با شاگرد رشد می‌کند و سطح و فاصله خود با او را نگه می‌دارد.
استاد و شاگرد با هم قد می‌کشند اما هر یک به تناسب جایگاهی که در آن قرار داشته و استعداد و توانی که از آن برخوردار است. رابطه مهران مدیری با شاگردانش هم از این قاعده مستثنی نیست. او تا به امروز چهره‌های بسیاری را به عالم هنر خاصه بازیگری و آکتوری معرفی کرده است. بعضی از این شاگردان قد کشیدند و اسم شدند و برخی دیگر هم در جا زدند و همانی ماندند که بودند. مدیری اما پا به پای کسانی که خود معرفشان بود به وادی هنر، بالا آمد و از قافله عقب نماند. او همچنان مهران مدیری است؛ یک برند در صنعت ساخت آثار نمایشی طنزمحور.

اگر بازیگرانی را که مدیری معرفشان بوده است به دو گروه قدیمی و جدید تقسیم کنیم، از دسته اول که بیشتر طیف ساعت‌خوشی‌ها و مجموعه ببخشید شما؟ را شامل می‌شوند رضا عطاران از همه موفق‌تر بود؛ در بازیگری و کارگردانی، توامان. عطاران سال‌هاست که از زیر سایه نام و اعتبار مدیری بیرون آمده و مستقل شده است. او این روزها برای خودش یک وزنه است؛ فیلم می‌سازد، بازی می‌کند، سیمرغ می‌گیرد؛ طنز خاص خودش را دارد. سعید آقاخانی هم همین امسال با سیمرغی که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر گرفت یک جهش و دورخیز بلند داشت در مسیر حرفه‌ای‌اش. قضا را ببین، او امسال اولین فیلم بلندش «لامپ 100» را هم کارگردانی کرده است. رضا شفیعی‌جم هم گاهی چشمه‌هایی نشان می‌دهد از هنرش در بازیگری. حمید لولایی هم گلیم خودش را از آب بیرون کشید. بقیه اما آنی نشدند که انتظار می‌رفت. داود اسدی که به رحمت خدا رفت و بقیه هم همچنان همان همیشگی هستند و سال‌هاست که خود را تکرار می‌کنند؛ نادر سلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش، یوسف صیادی و حتی رامین ناصرنصیر.

از بازیگران آثار سال‌های پایانی دهه 70 مدیری، شاخص‌ترین‌شان سروش صحت است که این روزها برای خودش غیر از بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم می‌کند. صحت این روزها انسان معتبری است در عالم هنر. محمدرضا هدایتی هم وضع بدی ندارد؛ بازیگر است و گوینده و خواننده. مابقی اما حال و روز چندان مناسبی ندارند؛ فلامک جنیدی، عارف لرستانی، طیبه ابراهیم، جواد عابدی، غلامرضا نیکخواه، مهنوش صادقی و باز هم رامین ناصرنصیر.

نسل دیگری که مدیری به سینما و تلویزیون معرفی کرد خاستگاه‌شان بیشتر به مجموعه‌هایی بازمی‌گشت که او در دهه 80 ساخته بود؛ پاورچین، مرد هزارچهره و قهوه تلخ. بازیگران نسل دوم بیشتر همان بازیگر ماندند و سودای فیلمسازی را در سر نپروراندند. بازیگران متقدم‌تری مثل سحر زکریا، سیامک انصاری، شقایق دهقان، سحر ولدبیگی، ساعد هدایتی و علی کاظمی هنرپیشه ماندند و عمده فعالیتشان هم به حضور در دیگر آثار مدیری و کارهای طنز مشابه خلاصه و محدود شد. در این میان، انصاری و دهقان شرایط بهتری دارند. انصاری شانس خود را برای بازی در نقش‌های متفاوت آزمود و دهقان هم با گروه پیمان‌خانی‌ها گره خورد و درجا نزد. جواد رضویان را هم که مدیری معرفی نکرده بود. هر چند حضورش در پاورچین و جایزه بزرگ بر محبوبیتش افزود اما بعدها به طور کامل راه خود را از مدیری جدا کرد.

ادامه مطلب...

Admin بازدید : 48 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)
سیروس مقدم: غیبت نوروزی را جبران می کنم
سیروس مقدم که امسال جای مجموعه «پایتخت» او در سیمای نوروزی خالیست گفت تلاش خواهد کرد این غیبت را به نوعی با ارائه یک اثر زیبا جبران کند .

سیروس مقدم کارگردان شناخته شده تلویزیون که سه سال با «پایتخت» در نوروز میهمان خانه‌های مردم ایران بود گفت: طی این سال ها با مجموعه های «پیامک از دیارباقی»، « چک برگشتی»، «چاردیواری» و «پایتخت» مهمان نوروزی خانه‌های مردم ایران بودم. متاسفانه امسال نتوانستم سریالی برایشان تدارک ببینم. خودم هم دلم برای دیدن واکنش مردم به بهانه پخش سریال‌های نوروزی تنگ شده و ان شاءالله در ماه مبارک رمضان با سریال «پایتخت 4» در خدمت آنها هستم .
کارگردان مجموعه «روزهای زندگی» افزود: امیدوارم سری جدید این مجموعه مورد استقبال مردم قرار بگیرد و بتوانم این دوری نوروزی را از دلشان در بیاورم.

 

«پایتخت 4» در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود و مستقیم و غیر مستقیم با حال و هوای این ایام ملکوتی ارتباط دارد، اما آنچه بیش از این مد نظر ما بود پرداختن به داستان‌های مربوط با شرایط روز جامعه است. در این بخش هم به بیان مسایلی می‌پردازیم که مردم امروز آن را لمس می‌کنند.
مقدم ادامه داد: «پایتخت 4» فعلا بازیگر جدید ندارد و قصه با همه بازیگرانی که در سری سوم حضور داشتند پیش می‌رود . در حین ادامه کار بنا به ضرورت قصه اگر نیاز بود کاراکترهای تازه به قصه وارد می‌شوند. ضمن اینکه بخش عمده داستان سری جدید در شیرگاه و حواشی آن اتفاق می‌افتد.

 

وی افزود: این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود. خوشبختانه هر سری که از این مجموعه ساخته شده از مجموعه قبل بیشتر به دل مردم نشسته است. اگر غیر از این بود مردم برای دیدن سری جدید اشتیاق نداشتند. این مجموعه مثل دیگر بخش‌های «پایتخت» قسمت به قسمت نوشته می‌شود تا ما با دریافت واکنش مردم قصه را آنطور که دوست دارند پیش ببریم.

سیروس مقدم یکی از پرکارترین مجموعه‌سازان تلویزیون در یک دهه اخیر، مجموعه‌های «پرواز در حباب»، «زیر هشت»، «چک برگشتی» و … را کارگردانی کرده است . (سوره سینما)


Admin بازدید : 51 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)
بازگشت «مهران مدیری» به تلویزیون از فردا شب
پخش مجموعه «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از ششم فروردین از شبکه سه سیما آغاز می شود.

این سریال قرار است از ششم فروردین هر شب ساعت23:15 روی آنتن رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 16:15 پخش شود . سرپرست نویسندگان «در حاشیه» امیرمهدی ژوله است و طراح و کارگردان آن مهران مدیری است . تهیه کننده این مجموعه نیز حمید رضا مهدوی کوچکسرایی است.

در خلاصه داستان «در حاشیه» آمده است : هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند . اما در این مسیر با سهراب کاشف و بهروز عشقی که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می‌شود . وی که فردی متعهد و آرمانگرا است به زودی به اهداف سودجویانه آنها آگاهی پیدا می‌کند و از دکتر کی مرام که از استادان معتبر دانشگاه و حوزه درمان است کمک می خواهد تا یک مرکز درمانی استاندارد و کارآمد راه اندازی کنند .

اتفاقات دنیای پزشکی در این مجتمع ، دست مایه مهران مدیری برای پرداختن به یک طنز اجتماعی شده است .

        بازگشت «مهران مدیری» به تلویزیون از فردا شب  

سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پریا ابراهیمی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، محمدعلی تقوی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشاد جو، الهه فرشچی، درسای فرح نیا، پروین قائم مقامی، سوگل قلاتیان، فرج الله گل سفیدی، عارف لرستانی، علی لک پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولد بیگی، محمد رضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی بازیگران این سریال هستند. (جام‌جم سیما)

 

 

Admin بازدید : 44 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)
 سحر زکریا: مردم «در حاشیه» مهران مدیری را می پسندند
سحر زکریا بازیگر «در حاشیه» با اشاره به حضورش در این سریال تلویزیونی و همکاری با "مهران مدیری" گفت:همه مردم منتظر پخش سریال "در حاشیه" هستند که ماه ها از شروع تصویربرداری آن می‌گذرد.

وی افزود:بعد از مدت ها با کاری از "مهران مدیری" مهمان خانه های مردم می شوم و معتقدم این کار هم مثل دیگر آثار مدیری پر مخاطب می شود.

بازیگر سریال "پاورچین"ادامه داد: تعطیلات نوروز هم از راه رسیده و برای مردم عزیزم آرزو می کنم که همیشه سلامت بوده و اوضاع اقتصادی خوبی داشته باشند.

زکریا تصریح کرد: این عید سعید باستانی را به همه هموطنانم تبریک می گویم و آرزو می کنم به همه آرزوهایشان برسند.

وی اظهار داشت: برای من که در تهران زندگی می کنم آب و هوا و خلوتی این شهر در نوروز بسیار ارزشمند است، ولی به دوستانی که دوست دارند به سفر بروند پیشنهاد می کنم به هر جایی که در آن به آرامش نزدیک تر می شوند، سفر کنند.

منبع:خبرگزاری میزان

Admin بازدید : 81 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (1)

 

همچنین بزرگترین "کلوپ هواداران مهران مدیری" شما را تنها نخواهد گذاشت و اخبار بروز و لحظه به لحظه را در اختیار شما قرار میدهد!

سوژه گزارش باشکاه خبرنگاران مهمان ویژه احسان علیخانی/عذرخواهی مجری «ماه عسل» از آذری‌ها

 

حضور کارلوس کی‌روش، محسن تنابنده، خانواده پاشایی، مادر دو شهید گمنام، آزادی یک زندانی بی‌گناه و نمایش بخشهایی از فیلم محمد رسول‌الله به همراه پشت صحنه‌اش، از بخش‌های ویژه برنامه "بهار نارنج" شب گذشته به مناسبت تحویل نوروز 94 با اجرای احسان علیخانی بود.

 

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ ویژه برنامه «بهار نارنج» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی همچون روال ویژه برنامه‌های تحویل سال این تهیه کننده با نمایش دکلمه و تصاویری از حرم امام رضا (ع) شروع شد با دیده شدن دکور این برنامه و طراحی زیبا و منحصر بفردش همچنین سفره هفت‌سین با سبزه‌ای به شکل خانه خدا مخاطبان را منتظر دیدن برنامه‌ای جالب از علیخانی کرد. 
طبق روال گذشته احسان علیخانی همیشه به دنبال سوژه‌های ناب و ویژه برای برنامه خود بوده است و امسال نیز با دعوت از مهمانان خاص به رویه سابق خود ادامه داد. مهم ترین بخش برنامه بهار نارنج به گفته احسان علیخانی حضور چهره ای ناشناس به اسم «بی‍ژن» بود و بااینکه برخلاف سایر مهمانان از نظر عرصه هنری معروف نبود اما در مدت کوتاهی با پخش گزارشی توسط باشگاه خبرنگاران در مجله خبری به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد تا بهانه‌ای باشد که احسان علیخانی وی را به عنوان مهمان ویژه خود دعوت کند.
«بیژن» که چند روز گذشته گزارشی از آن در مجله خبری باشگاه خبرنگاران پخش شد مهمان دیگر احسان علیخانی بود. بیژن در کودکی هنگام پاسخگویی به سوالهای معلمش جوابهای نادرستی داده بود و این معلم پس از چند سال فیلم او را در فضای مجازی پخش کرد به دنبال این موضوع همکلاسی‌ها بچه‌محل‌ها و دوستان «بیژن»به مسخره کردن او و گفتن الفاضی چون شیپ، سبب ترک تحصیل او شدند و اکنون این نوجوان به بنایی در ساختمان‌ها می‌پردازد محسن تنابنده با شنیدن قصه زندگی بیژن گفت: این موضوع شاید در ابتدا با نمک باشد اما عواقب تلخی را به دنبال دارد من به خاطر جبران این تلخی هایی که «بیژن» تا به امروز کشیده پیشنهاد بازی در نقش پسر سرباز بهبود فریبا در «پایتخت 4» را به او می‌دهم. 
علیخانی در حضور پدر و مادر خواهر بیژن از او قول گرفت که درسش را ادامه دهد.
Admin بازدید : 43 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

 

سال نو مبارک

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

تیم مدیریت ♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم


Admin بازدید : 68 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 تعابیر عجیب وزیر بهداشت بر علیه سریال تازه مهران مدیری؛ خطر بزرگ پخش یک کمدی برای جامعه پزشکی ایران!

 

سایت خبری تابناک در یادداشتی به بررسی نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صداوسیما درباره سریال «در حاشیه» پرداخته و نوشته است: اگر قرار بر چنین استدلالی باشد، اساساً تولید بخش عمده‌ای از آثار سینمای ایران متوقف خواهد شد.

بخش‌هایی از این یادداشت از نظرتان می‌گذرد:

جدول برنامه های تلویزیون در شرایطی برای پخش کمدی تازه مهران مدیری از روز ششم فروردین ماه بسته شده که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از تلاش غیرعلنی برای عدم تولید این مجموعه کمیک، این بار علناً به رئیس سازمان صداوسیما نامه‌نگاری اعتراض آمیز داشته و خطرات تولید این مجموعه را یادآور شده اما آیا با چنین رویکردی می‌توان به تولید فیلم و سریال طنز در ایران ادامه داد؟

«الف-تشکیل جلسه در محل لوکیشن با حضور جناب آقای دکتر ایازی قائم مقام اینجانب و مدیر محترم وقت و مدیران ارشد شبکه ۵ و بحث درباره احتمال بروز حواشی در جامعه پزشکان، پرستاران و دست‌اندرکاران حوزه سلامت، ب-جلسه با حضور اینجانب، اعضای شورای فرهنگی و هنری وزارت متبوع، مدیران وقت شبکه ۵ و عوامل تولید منجر به هم‌اندیشی جهت پیش‌بینی وقایع محتمل در پخش این برنامه، ج-مذاکره و جلسه با جناب آقای دارابی معاونت محترم سیما در مدیریت قبلی، د-تشکیل جلسه و مذاکره با معاونت محترم سیما جناب آقای پورمحمدی و انتقال دغدغه‌های جامعه پزشکی، ه-برگزاری جلسه با جنابعالی و معاونت سیما در خصوص هماهنگی در سیاست‌ها و برنامه‌ها و طرح موضوع این سریال»

ادامه مطلب...

Admin بازدید : 42 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

سریال «درحاشیه» با ایجاد موقعیت‌های طنز مخاطب را می‌خنداند

امیر مهدی ژوله، نویسنده در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص سریال "درحاشیه" گفت: ایده اولیه این سریال از مهران مدیری بود و قرار بود بیشتر قصه در یک فضای واحد اتفاق بیفتد. معمولا چنین کارهای 40 قسمتی یا هرشبی نیاز به یک فضا و چند کاراکتر دارد و کل ماجرا در یک بستر تماتیک اتفاق می‌افتد. 
وی در ادامه افزود: ما بیمارستان را برای این سریال انتخاب کردیم زیرا تا به امروز در صداوسیما  این گونه به آن پرداخته نشده بود و فضایی شیک و مرتب و قاب‌های قشنگی به ما می‌داد همچنین مردم با آن بیگانه نیستند و حوادث اتفاق افتاده در این فضا برایشان آشنا است. 
نویسنده سریال "شب‌های برره" اظهار داشت: سریال "درحاشیه" برخلاف دیگر سریال‌های 90 قسمتی یک خط داستانی محکم و ضخیمی دارد و ما سعی می‌کنیم دیرتر به داستان‌های مستقل آن برسیم. 
وی ادامه داد: "در حاشیه" 4 کارکتر اصلی دکتر عشقی مهران مدیری، هومن سیامک انصاری، زهتاب جواد رضویان و مهران غفوریان را دارد که هر کدام همراهانی دارند. افزودن بر این یکسری بازیگران دیگر و عوامل بیمارستان موقعیت‌های زیبایی را خلق می‌کنند. 
این نویسنده عنوان کرد: این کار هم در حال و هوای دیگر سریال‌های مهران مدیری است با این تفاوت که سعی کردیم نقاط قوتمان را حفظ و نقاط ضعف را برطرف کنیم. 
البته لازم به ذکر است که اکنون در این مرحله کل قصه نگارش نشده است و ما حدود 8 قسمت از ضبط جلو هستیم و کار خیلی حساب شده پیش می‌رود امیدوارم نتیجه مطلوب داشته باشد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما، درکارهای مهران مدیری تکیه کلام نمی‌سازیم و بعضی از این صحبت‌ها سر صفحه و پلان گرفتن به وجود می‌آید و مدیری خوشش آمده و آن را تکرار می‌کند. اما در این سریال تیک حرکتی مهران مدیری و دیگر صحبت‌های جواد رضویان و مهران غفوریان بر جذابیت‌های مجموعه می‌افزاید اما درکل کار طنز موقعیت است و براساس موقعیت‌ها و بازی‌ها شکل می‌گیرد.

Admin بازدید : 38 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

پاسخ معاون سیما به نامه وزیر بهداشت درباره سریال «در حاشیه»

 

معاون سینما طی نامه ای به دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن ارائه توضیحاتی درباره مجموعه طنز «در حاشیه»، این مجموعه را نه تنها نشانه تحقیر و نادیده گرفتن ارزش های صنفی پزشکان محترم ندانست، بلکه آن را در راستای ایجاد نشاط و ارامش در جامعه عنوان کرد.

به گزارش جام‌جم سیما، به دنبال درخواست وزیر بهداشت برای جلوگیری از پخش سریال طنز «در حاشیه»، دکتر علی‌اصغر پورمحمدی، طی نامه ای به دکتر هاشمی، نکاتی را برای رفع سوتفاهم های ایجاد شده بیان کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:


برادر گرامی جناب آقای دکتر هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و آرزوی موفقیت

با احترام، در پاسخ به نامه شماره 1739/100 مورخ 24/12/93 جنابعالی به ریاست محترم سازمان صدا و سیما، موارد زیر به استحضار می‌رسد:

1. توجه جنابعالی به مسایل صنفی و امور پزشکان محترم و ارتباط آن با رسانه ملی، بیانگر نگرش صحیح و قابل تقدیر شماست که اینجانب به سهم خود از توجه و عنایت شما به رسانه ملی و اثرگذاری برنامه‌های آن در جامعه قدردانی می‌کنم.

رسانه ملی بر اساس اهداف و سیاست‌های مصوب، موظف است در تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی، حفظ وحدت و صیانت از اخلاق و منش اسلامی اهتمام داشته باشد. بر این اساس، رعایت شأن و کرامت آحاد جامعه به ویژه اصناف و اقشاری که در جایگاه علمی و سلامت قرار دارند، جزو اولویت‌های مهم رسانه ملی اسـت و از هـرگونه برنامه‌سازی که به نحوی موجب تحقیر، کاهش ارزش و شأن اقوام و اقشار و صنوف مختلف باشد، پرهیز و در این مسیر، نظارت مستمر و جدی دارد.

2. یکی از نیازهای جامعه، نشاط و بهجت درونی است. رسانه ملی بر اساس وظیفه خود ملزم است که زمینه‌های نشاط و آرامش را با استفاده از زبان طنز، با رعایت و حفظ ارزش‌ها فراهم سازد. در استفاده از قالب طنز، مسایل مختلف اجتماعی به صورتی بازگویی می‌شود که «موضوع» مورد توجه قرار گیرد.

بزرگ‌نمایی مسایل جزئی و استفاده از اشارات شیرین، جزو ذات طنز و فکاهی است و اگر به درستی انجام شود؛ نشانه تحقیر و نادیده گرفتن ارزش‌های صنفی و خدماتی اقشار مختلف نیست. موضوعات، بهانه‌ای برای انتقال پیام‌های صحیح در بستر ایجاد ابتهاج خاطـر و مطایبه اسـت.

3. «سلامت» از مقوله‌های جدی جامعه است و هرگز نباید در روند اعتلای آن اختلالی پیش بیاید. خوشبختانه یکی از توفیقات دولت محترم در زمینه سلامت با مدیریت جنابعالی است. رسانه ملی موظف است برای تحقق سیاست‌های کلان کشور در جهت ارتقای سطح سلامت با آن وزارتخانه و نهادهای دیگر، همراه باشد. بدیهی است همه برنامه‌های آن مؤید چنین اهتمامی است.

4. در مجموعه «در حاشیه»، مسایل جدی صنفی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران محترم مورد توجه بوده و از هرگونه تحقیر و طعن بر اساس وظایف ذاتی رسانه پرهیز شده است.

5. ان شاءالله همان طور که در ایام نوروز مشاهده خواهید کرد، این سریال کوشش خواهد کرد همراه با جامعه پزشکی، لحظات پرنشاطی را برای مردم عزیز کشورمان فراهم سازد و مصداق این موضوع باشد که بدون آنکه به هم بخندیم، با هم بخندیم.

در پایان در آستانه حلول سال نو که با نام رسول اعظم (ص) آغاز می‌شود و یاد فاطمی دارد، سرافرازی، سلامت و موفقیت روزافزون را برای جنابعالی و جامعه پزشکی کشور از خداوند بزرگ خواستارم.

علی‌اصغر پورمحمدی

معاون سیما

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ با سلام.این وب. وبلاگ حمایتی و کلوپ طرفداری مهران مدیری است. این وبگاه خبری،بروزترین وبگاه خبری مهران مدیری و سینمای ایران است و همچنین شما عزیزان می توانید اخباربروز درباره مهران مدیری وسینمای نمایش خانگی در اینجا مشاهده نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    ♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥
    ♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 556
  • بازدید کلی : 30,130