loading...
♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥
Admin بازدید : 63 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (3)
مهران مدیری در انتهایی‌ترین بخش یکی از اتوبان‌های شهر تهران و در ساختمانی قلعه‌مانند مشغول تصویربرداری هفتمین قسمت از مجموعه «در حاشیه» است؛ بخش‌هایی که به کوچ حاشیه‌نشین‌ها به اردوگاه مربوط می‌شود.

ایسنا:عوامل دست‌اندرکار سری دوم سریال «در حاشیه» دوشنبه - چهارم آبان‌ ماه - سکانس‌های جدیدی را در لوکیشن اردوگاهی که در یک سوله تعبیه شده است و جایگزین همان بیمارستان «در حاشیه» قبلی است، ضبط کردند؛ سکانس‌هایی که مربوط به اعترافات پزشکان قلابی در مقابل رییس اردوگاه بود.

پشت صحنه درحاشیه

در پشت صحنه این مجموعه همچنین اعلام شد، به دلیل اینکه فضای سریال «در حاشیه» مردانه شده است، اضافه شدن شخصیت‌های خانم‌ به قصه به عنوان ملاقات‌کننده احتمال می‌رود.

زندانیان مجموعه «در حاشیه» بیش از 40 نفر هستند که در نقش‌های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران از میان هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر انتخاب خواهند شد.

لوکشین سریال «در حاشیه 2» که همان لوکیشن قبلی بیمارستان «در حاشیه» است، پس از تغییرات اساسی به یک اردوگاه واقعی تبدیل شده است. این اردوگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه برای فعالیت زندانیان، اتاق رییس اردوگاه، اتاق ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان، تلفنخانه، باشگاه ورزشی، سلول‌های انفرادی، اتاق‌های زندانیان (شامل اتاق‌های چهار نفره، هشت نفره و 16 نفره)، اتاق بازجویی، سالن غذاخوری، بهداری و همچنین حیاط هواخوری اردوگاه است.

پشت صحنه درحاشیه2


پیش از این مجموعه «شوخی کردم» نیز در لوکیشن فعلی «در حاشیه» ساخته شده بود.

ظاهر بازیگران مجموعه «در حاشیه 2» به جهت اینکه موقعیت مکانی تغییر کرده و حاشیه‌نشین‌ها از بیمارستان به اردوگاه کوچ کرده‌اند، با تغییراتی همراه است؛ البته گریم بازیگران همان است و به اقتضای موقعیت و فضای جدید، تغییر در نوع پوشش این کاراترها بیشتر جلب توجه می‌کند.

درحاشیه

***

بر اساس گزارش خبرنگار ایسنا که دوشنبه (چهارم آبان ماه) در پشت صحنه سریال مهران مدیری حاضر شده بود، در لوکیشن «در حاشیه» بازیگرانی همچون سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و نصر‌الله رادش حضور داشتند. این چهار بازیگر که از ابتدا تا انتهای «در حاشیه»، مهران مدیری را یاری خواهند کرد، به عنوان بازیگران اصلی اردوگاه «در حاشیه» ایفای نقش می‌کنند و روز گذشته نیز سکانس‌هایی از این مجموعه با حضور این هنرمندان به سرانجام رسید.

به گزارش ایسنا، سریال «در حاشیه» طبق گفته عوامل این مجموعه قرار است پس از ایام صفر از تلویزیون پخش شود.

***

فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اوایل مهر 94 کلید خورد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمان تعطیل شده را راه اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود و...

داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند...

اسامی بازیگران به‌روز شده مجموعه «در حاشیه» به شرح زیر است:

بازیگران اصلی:

سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصر‌الله رادش، نیما فلاح، رامین ناصر نصیر، علی اوجی

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، احد صادق بیله سوار، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهبد قناعت پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علویجه، بابک کمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سید صالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی.

 

منبع:فرهنگ نیوز

کد خبر:021

Admin بازدید : 138 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)


«مهران مدیری» با ۲ سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید

«مهران مدیری» با ۲ سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که چندی پیش از شبکه سه پخش شد، به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

وارش نیوز: توزیع سریال «در حاشیه» در شبکه نمایش خانگی از اوایل مهرماه آغاز می شود. این سریال طنز به کارگردانی مهران مدیری چندی پیش از شبکه سه سیما پخش شده است.

سریال در حاشیه مراحل پایانی آماده سازی را در شرکت صوتی و تصویری سروش می گذراند.این در حالی است که مدیری سریال «عطسه» را هم در 10 قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته است.

مجموعه «در حاشیه» ماجرای چند پزشک قلابی را روایت می کرد که با حضور در یک مرکز پزشکی نامعتبر حوادث متعددی را رقم می زدند.در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و ... ایفای نقش کرده اند./فارس

کد خبر:0019

Admin بازدید : 63 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

آخرین خبرها از «حاشیه» مهران مدیری

 

آخرین خبرها از «حاشیه» مهران مدیری

 

 

وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد.

نصرالله رادش که در سری اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشت، از آغاز ساخت سری جدید این مجموعه از اوایل مرداد ماه خبر داد.

این بازیگر گفت: پیش از این قرار بود در «محله گل و بلبل» ایفای نقش داشته باشم، اما میسر نشد و قرار شد از ابتدای مرداد ماه ضبط مجموعه «در حاشیه» آغاز شود.

او همچنین گفت: تاکنون بیش از هفت قسمت مجموعه «در حاشیه» نگارش شده است.

وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد. چگونه با زندان‌بان‌ها شوخی کنیم. احتمالا روابط زندانی‌ها و یا فرارشان می‌تواند بامزه باشد؛ البته در زندان‌ها یکسری زورگوهای زندانی هم هستند که می‌توانند سوژه شوند.

این بازیگر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی نیز اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی اگر درست مورد استفاده قرار بگیرند صد درصد خوب خواهند بود؛ به عنوان مثال زمانی که بهنام صفوی قرار شد عمل جراحی داشته باشد، کجا بهتر از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به این زیبایی برای او طلب خیر کند و یا کجا توصیه می‌شود که آب را هدر ندهیم و کم مصرف کنیم،‌ در همین شبکه‌های اجتماعی.

رادش همچنین تأکید کرد: حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی بسیار خوب است به شرط اینکه هنجارشکنی نکنیم. وقتی کسی برای تلویزیون یا سینما کار می‌کند به هر حال یکسری قوانین و هنجارها را پذیرفته است. اگر غیر از این باشد باید خداحافظی کند. کسی که در تلویزیون دیده می‌شود فکر می‌کنم بهتر است در فضایی که نزدیک به فضای تلویزیون است دیده شود.(ایسنا)

 

کلوپ هواداران مهران مدیری

 

کد خبر:0014

 

 
Admin بازدید : 106 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری به زودی در بازداشتگاه

 

مهران مدیری به زودی در بازداشتگاه

 

کارگردان سریال " در حاشیه " این بار زندان و زندانی را دستمایه مجموعه جدیدش قرار داده و ماجراهای این محیط را برای طنز اجتماعی خود انتخاب کرده است . داستان فصل دوم سریال مهران مدیری در " بازداشتگاه " می گذرد .

گروه نویسندگی این مجموعه به سرپرستی مهدی ژوله این روزها در حال نگارش سری جدید هستند و سعی می کنند به دور از حاشیه هایی باشندکه قبل از این گرفتار آن بودند .

سری اول سریال در حاشیه مهران مدیری با دستمایه طنز ،اشتباهات پزشکی فروردین امسال از شبکه 3 به روی آنتن رفت اما اعتراضاتی را در جامعه پزشکی به همراه داشت .

گروه نویسندگی سری دوم سریال مهران مدیری با درک این حساسیت ها با احتیاط قلم به دست گرفته اند تا مبادا با اعتراض های قشر و صنفی روبرو شوند و طنزشان به طور جدی به کسی بربخورد .

اکنون دکور داستانی با محور زندان در دست ساخت است ، داستانی که قرار است با همان مجموعه بازیگران از شبکه سه سیما به روی آنتن برود .

سری دوم مجموعه طنز مهران مدیری هنوز ساخته نشده است اما مراحل پیش تولید این مجموعه تا پایان ماه مبارک رمضان به پایان می رسد و فصل دوم به زودی کلید می خورد .

مهران مدیری در کارنامه اش نقش آفرینی در تئاتر ، سینما و تلویزیون را دارد و به ویژه در تلویزیون توانسته با کارگردانی و بازیگری مشترک در طنزهای تلویزیونی "نوروز 72" ، " ساعت خوش " ، "شب‌های برره" ، "پرواز 57" ، "پلاک 14" ، "پاورچین" "پاورچین" ، "نقطه‌چین" طنزآفرینی کند و با خلق یک اجتماع خیالی با مناسبات، سنن ، فرهنگ و زبان خاص در"شب‌های برره" استعداد های هنری خود را به نمایش بگذارد/ منبع: جام سیما

کد خبر : 010


Admin بازدید : 62 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

مهران مدیری با رامبد جوان همسایه می‌شوند

مهران مدیری با رامبد جوان همسایه می‌شوند

خبرهای جواد رضویان از «در حاشیه»

  سرویس: فرهنگي و هنري - تلويزيون و راديو
جواد رضویان توضیحاتی را درباره‌ی روند ساخت سری جدید مجموعه طنز «در حاشیه» ارائه داد و گفت: این سریال در حال نگارش است و تاکنون پنج قسمت از آن آماده‌ شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، بازیگر «در حاشیه» همچنین از ساخت دکورهای جدید برای این مجموعه خبر داد و گفت: در حال حاضر عوامل، مشغول طراحی دکور جدید برای «در حاشیه» جدید هستند و بعد از ماه رمضان کار ساخت آن را آغاز می‌کنند.

وی که در برنامه «خندوانه» حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش رامبد جوان این مطالب را عنوان کرد و گفت: دکور جدید «در حاشیه» قرار است در یکی از سوله‌های کناری برنامه «خندوانه» ساخته شود.

 

کد خبر : 0008


Admin بازدید : 47 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
 
 
 سحر زکریا: سری دوم «درحاشیه» هیچ بازیگر زنی ندارد

بازیگر سریال"درحاشیه" گفت: سری دوم "درحاشیه" هیچ بازیگر زنی ندارد و داستان به شکلی پیش می‌رود که در سری سوم بازی بازیگران زن دوباره شروع می‌شود.

سحر زکریا بازیگر سریال "درحاشیه" با اشاره به حضورش در این مجموعه تلویزیونی و ساخت فاز دوم آن گفت: در سری دوم "درحاشیه" خانم‌ها بازی ندارند و داستان به شکلی پیش می‌رود که در اپیزود سوم دوباره بازی ما شروع می شود.


بازیگر سریال "میلیاردر" درباره فعالیت خود درتئاترافزود: چند کار تئاتر به من پیشنهاد شد که به دلیل حضور در سریال"درحاشیه"نتوانستم آنها بپذیرم و حالا هم بعد از کار "مهران مدیری"در فیلم سینمایی "کامران قدکچیان"بازی می‌کنم و به دلیل طولانی بودن تصویربرداری کارها و بودن لوکیشن این کار جدید در شیراز،دیگر وقتی برای حضور در تئاتر برایم نمی‌ماند.


منبع : جام سیـــما

 

کد خبر : 0003

 

Admin بازدید : 45 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

از زندان تا خانه سالمندان

زندان در انتظار پزشکان قلابی «در حاشیه»

فصل دوم و سوم سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. داستان فصل دوم این سریال که در 30 قسمت نوشته می‌شود درباره بازداشت و زندانی شدن پزشکان قلابی است که بعد از مدتی از زندان آزاد می‌شوند. اما باز هم دست به اغفال مردم ساده‌اندیش می‌زنند.

به گفته مدیر شبکه سه، بازیگران سری دوم در حاشیه انتخاب شده‌اند و پیش تولید آغاز شده اما ساخت دکور بعد از نوشته شدن 15 قسمت از فیلمنامه شروع خواهد شد. بیشتر قصه سری دوم در زندان رخ خواهد داد. در حاشیه بعد از سریال زشت و زشت‌تر و اواخر تابستان در 30 قسمت از شبکه سه پخش خواهد شد. در فصل سوم در حاشیه که برای پخش زمستانی تولید می‌شود، پزشکان قلابی به میانسالی می‌رسند اما باز هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

 

 

کد خبر:0002


مدیری نیوز کد خبــــــر : 0002

Admin بازدید : 59 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
عارف لرستانی اعلام کرد:
 
کار جدید مهران مدیری وارد پیش تولید شد
عارف لرستانی با حضور در برنامه «گلخانه» اعلام کرد مهران مدیری به تازگی کار تازه خود را وارد مرحله پیش تولید کرده است و همزمان پیش تولید فصل ۲ «در حاشیه» را نیز جلو می‌برد.
عارف لرستانی بازیگر تلویزیون روز گذشته شنبه ۱۲ اردیبهشت در برنامه «گلخانه» شبکه سه حاضر شد و به گفتگو با مسعود روشن پژوه و شاهین جمشیدی پرداخت.

وی در بخشی از این گفتگو درباره پدرش سخن گفت و در حالی که بیان می‌کرد نمی‌داند او اکنون برنامه را می‌بیند یا خیر به توصیفش پرداخت. او تأکید می‌کرد آدم خودشیفته‌ای نیست و هیچوقت زمانی که قرار است به برنامه‌ای در تلویزیون برود، برای همه پیامک نمی‌فرستد که مرا ببینید!

پس از پخش یک میان برنامه، جمشیدی از تماس پدر لرستانی در این فاصله با وی خبر داد و اعلام کرد قرار شده گفتگوی تلفنی نیز با او داشته باشند.

سپس لرستانی درباره مهران مدیری گفت: در کار تازه مدیری با او همکاری خواهم کرد. این کار ربطی به «در حاشیه» ندارد و در مرحله پیش تولید قرار دارد. البته پیش تولید فصل ۲ «در حاشیه» نیز آغاز شده است.

در ادامه جمشیدی از پرسش درباره کار جدید مهران مدیری پرهیز و اعلام کرد گویا قرار نیست فعلا این کار رسانه‌ای شود. لرستانی نیز این موضوع را تأیید کرد و درباره آخرین تجربه همکاری‌اش با مدیری گفت: دست دکترها درد نکند. به خاطر صبرشان، به خاطر اینکه اصلا نگفتند می‌خواهند تحصن کنند.

وی همچنین مدیری را کارگردانی توصیف کرد که همیشه چیز نویی برای گفتن دارد.

این نخستین بار بود که خبر کار تازه‌ای از مدیری در رسانه مطرح می‌شد و مشخص نیست او پس از وادار شدن به ناتمام گذاشتن و فصل بندی «در حاشیه» سراغ تولید چه کار دیگری رفته است. (خبرگزاری مهر)

 
 
 
Admin بازدید : 58 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

سیدجواد رضویان بازیگر مجموعه طنز درحاشیه از تخریب دکور بیمارستان درحاشیه خبر داد.
سید جواد رضویان با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:
به نام حضرت حق؛
بیمارستان حاشیه در حال تخریب است فقط دلمان به این خوش است که در فصل بعدی بتوانیم کنار شما نازنینان باشیم.
یه خداقوت اساسی خدمت برادران مفاخری، اقا رضا: طراح دکور و اقا مرتضی: سازنده دکور و بقیهء همکارانشون که بی نهایت برای این دکور زحمت کشیدند، به زودی شاهد هنرنمائی برادران مفاخری در فصل جدید خواهیم بود.
این رفیق عزیزم هم محمود اقای خرسند صدابردار در حاشیه هستند.
خدا به هممون قوت بده تا بتونیم گوشه ای از لطف و عنایت شما عزیزان رو جبران کنیم.
دعامون کنید.
بیمارستان «در حاشیه» تخریب شد/عکس

سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری پس از انتقادهای جامعه پزشکی در پایان قسمت ۲۷ متوقف شد.
طبق اخبار منتشر شده قرار است فصل دوم این مجموعه در ماه مبارک رمضان و در لوکیشن زندان فیلمبرداری شود. (ستاره‌ها)
Admin بازدید : 61 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

مژده لواسانی مجری صدا و سیما در اینستاگرام خاطره دیدارش با مهران مدیری را بیان کرد.

مژده لواسانی مجری صدا و سیما در اینستاگرام خاطره دیدارش با مهران مدیری را بیان کرد.

 

او نوشت:

امروز بیمارستان «حاشیه»!
پی نوشت: وقتی نه ساله بودم توی سریال پلاک چهارده نقش خواهرزاده ی آقای مدیری رو بازی می‌کردم، مهراب قاسمخانی از نویسنده های خوب پلاک چهارده بود و اسم "پریا" رو از روی اسم برادرزاده ی نازنینش برام انتخاب کرده بود...امروز پس از سالها با آقای مدیری خاطره ی سالهای دور رو تازه کردیم...به قول آقای مدیری، من بزرگ شدم و ایشون اما تکون نخوردند!
امروز بیمارستان «حاشیه»!

پی نوشت دو: از تعبیر آقای شهیدی فرد در اختتامیه ی جشنواره ی فیلم فجر استفاده میکنم که: مهران مدیری دردانه ی طنزِ تلویزیونِ ماست...و ایکاش برخی پزشکان عزیز با سعه ی صدر بیشتری با در حاشیه مواجه میشدند. (جام‌جم سیما)
Admin بازدید : 60 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 

وکلا هم معترض «در حاشیه» شدند!

 

وکلا هم معترض «در حاشیه» شدند!

رئیس کانون وکلای دادگستری: این سریال با لودگی و ایجاد اتهام، هجمه‌ای گسترده را به حرفه وکالت وارد کرده است- رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در نامه ای به رییس سازمان صدا وسیما، نسبت به پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» انتقاد کرد.

در نامه علی نجفی توانا به محمد سرافراز آمده است: ریاست سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، اصل یکصد و هفتاد وپنجم قانون اساسی مقرر می دارد «در صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین گردد».

«براساس این اصل قانون اساسی، ملاک و معیار برنامه های صدا وسیما باید مصالح کشور و موازین اسلامی باشد و هتک حرمت شریف ترین اقشار جامعه که وظیفه تأمین امنیت قضایی جامعه را به عهده دارد بر خلاف موازین اسلامی و مصالح کشور است.»

پخش برخی از سریال ها و برنامه ها به ویژه برنامه طنز «در حاشیه» در شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی با لودگی و ایجاد اتهام، خواسته یا ناخواسته هجمه فرهنگی گسترده ای را به حرفه مقدس وکالت وارد کرده است و این قشر فرهیخته را که در نهادینه کردن قانون گرایی و عدالت گستری و تأمین امنیت قضایی نقش عمده ای به عهده دارد را مورد تمسخر و تحقیر قرار داده است.

او در بخش دیگری از این نامه آورده است: با توجه به اینکه قوام هر جامعه ای به تأمین امنیت قضایی و گسترش فرهنگ قانون گرایی وابسته است، وکلای دادگستری کشور با عنایت به برنامه های اعلامی شما و اصولاً طبیعت وظایف قانونی آن نهاد، انتظار دارد برای جبران لطمه ای که با پخش اینگونه برنامه هابه حیثیت حرفه ای و صنفی و توسعه فرهنگ قانون گرایی کشوروارد شده است؛ و در راستای تأمین مصالح عمومی و گسترش فرهنگ قانون گرایی ضمن جلوگیری از ادامه هتک حرمت وحیثیت جامعه وکالت، به نحو شایسته ای برای معرفی این حرفه مقدس از طریق رسانه ملی اقدام و از تداوم القاء شبهه نسبت به این قشر خدوم در مسیر اجرای عدالت جلوگیری به عمل آید.

«کانون وکلای دادگستری آمادگی خویش را برای همفکری و همکاری در جهت تأمین برنامه های مناسب اعلام می دارد و طبیعتاً حق برخورد رسانه ای و قانونی با تکرار این گونه اهانت ها را برای خود محفوظ می دارد.»

Admin بازدید : 300 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

 

نظرسنجی 

در این نظرسنجی از مخاطبان خواسته شده تا بهترین مجموعه تلویزیونی نوروز94را انتخاب کنند و تا کنون سریال در حاشیه(مهران مدیری)که 2قسمت بیشتر از آن پخش نشده بیشترین رای را آورده و 55% رای آورده است...پس از در حاشیه،کلاه قرمزی با 22% اختلاف بیشترین رای را آورده است و پس از آن هم سریال فوق سری(مهدی فخیم زاده) که ژانری پلیسی دارد.این نظرسنجی تا پایان نوروز فعال می باشد و از شما هم می خواهیم که به سایت بانی فیلم مراجعه نموده و به سریال در حاشیه رای دهید...

http://www.banifilm.ir

از سایت یا وبلاگ های هواداری درخواست می شود اطلاع رسانی نمایند

منبع : هواداران سریال در حاشیه با تشکر از کارو اسدی

 

درباره ما
Profile Pic
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ با سلام.این وب. وبلاگ حمایتی و کلوپ طرفداری مهران مدیری است. این وبگاه خبری،بروزترین وبگاه خبری مهران مدیری و سینمای ایران است و همچنین شما عزیزان می توانید اخباربروز درباره مهران مدیری وسینمای نمایش خانگی در اینجا مشاهده نمایید. با تشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    ♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥
    ♥♥ کلوپ هواداران مهــــــران مدیــــــری ♥♥

    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 1,119
  • بازدید کلی : 30,693